måndag 25 november 2013

Sista NaNoWriMo-veckan

Tre fjärdedelar avklarade av årets stora skrivbegivenhet, NaNoWriMo. Jag har inte deltagit officiellt utan hållit mig vid sidan om. Lite på grund av feghet att inte kunna hålla takten uppe. Så här långt kommit kan jag bara konstatera att jag ligger bra till.

Den här staden har några av mina karaktärer precis lämnat.



Det är ett strålande bra sätt för mig att inte smita undan min dagliga dos av "Min är Skulden". Egentligen skulle jag ge mig själv ett nytt skrivschema varje månad. Då skulle mina böcker bli klara så mycket fortare. Men och om, finns dock hos mig.






Ny arbetsvecka och alla möjligheter till buds. Jag tror på mig själv och att jag kommer att ha nått målet vid veckans slut. Nu gasar jag mot 50 000 ord, skrivna på en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar