torsdag 14 november 2013

Tre på tre, en del kvar

Utmaningen att läsa tre böcker på lika många månader och med någon gemensam nämnare börjar närma sig sitt slut. Jag har klarat av två tredjedelar och min förhoppning är att bli klar innan den siste denna månad. Detta trots att jag samtidigt skriver och läser annat. Dygnets timmar är lite knepiga att få att räcka till.
Tre på tre har sin upprinnelse hos Pocketlover och den första september gick startskottet. Deltagarna är många och det ska bli spännande att se var det hela landar.



Mitt val föll på att läsa tre böcker ut Tamara McKinley´s digra författarskap. Jag uppskattar dessa böcker för den underhållning de ger mig.


 



Och jag har alltid drömt om att få resa till Australien. Det näst bästa är att läsa om denna spännande kontinent och dess framväxt. Även om romanens värld ger en alldeles egen och välanpassad bild av landet, så kittlar det min fantasi och det är precis det jag vill.

Nog om Tamara, det är dags att ta tag i min egen text och se till att jag kommer vidare.

Relaterade inlägg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar