torsdag 6 mars 2014

Pressbilder del två

Jippi, det funkade! Även jag blir bra på kort. Nu har jag lärt mig knepen och använt en urduktig fotograf. Visst blev mina pressbilder fina? Och fler finns att tillgå och jag vet hur man gör.














Det var precis så här jag ville att det skulle bli. Bilderna stärker mig i min roll som författare. Och nu ler jag stort när det är någon från media som hör av sig och vill ha en pressbild. Säga vad man vill men för mig är det viktigt att känna mig snygg. Det är jag som ska vara nöjd med mig själv och inget annat.
Och jag kommer att ha en fin bild på mig själv på den bakre fliken av omslaget till "Min är Hämnden".

4 kommentarer:

  1. jättefina bilder! säger en som aldrig ser klok ut på bild

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rätt smink var lösningen och en fotograf med ett stort tålamod.

      Radera