torsdag 5 juni 2014

En hel hög med nya böcker

Nu känner jag att läslusten verkligen håller på att rinna till igen. Antar att min hög med nya böcker som väntar på att bli lästa är en bidragande orsak. Vem kan motstå dessa läckerbitar?


Den blå boken är "En drottnings löfte" av C W Gortner. Sedan följer "Tigerporten" och "Storm över högländerna" båda skrivna av Christina Courtenay. Henriette Gylands "Alltför nära" har det häftigaste omslaget och längst till höger står "Norrsken" av Frida Skybäck.
En handplockad bukett som säkert kommer att förgylla min sommar utöver de böcker jag redan beslutat mig för att läsa.

2 kommentarer:

  1. En läst, två nyss beställda, de andra två på önskelistan. Tycker det verkar som du har en utmärkt bokhög här :)

    SvaraRadera
  2. Måste erkänna att den är mycket lockande.

    SvaraRadera