onsdag 4 februari 2015

Utflyktsdags

I morgon åker jag till Uddevalla. Jag ska frossa i bokprat och träffa massor med trevliga och inspirerande människor. Det är Maria Gustavsdotter som releasar andra delen av tre om prästdöttrarna i Morlanda. Det blir mycket om "Katarinas bok" i bloggen den här veckan.


Och jag som ännu inte hunnit börja läsa. Måste se till att jag inte råkar få höra några spoilers. Vill absolut inte få min läsupplevelse förstörd.

Det där med kläder är ett annat aber ... tror att jag tar med lite av varje och testar på hotellet. Har köpt tre nya toppar, någon borde väl passa till kavajen.

Mer om boksläppet finns att läsa här. Bara att titta in för den som är i närheten eller har vägarna förbi Uddevalla. Eller varför inte göra som jag - ta en lång omväg dit.

2 kommentarer: