måndag 23 mars 2015

Världens bästa jobb!

Jag kunde inte sagt det bättre själv, men Åsa Hellberg hann före. Åsa skriver härliga feelgoodromaner och senaste tillskottet är "Toscana tur och retur". Den finns ännu inte i min hand och tur är väl det eftersom jag har en deadline som rusar emot mig.

En väg leder alltid någonstans.


Pratade med min förläggare förra veckan och nu börjar det allt pirra lite i maggropen. Det ska redigeras text och förberedas för omslag. Sedan blir det release och allt annat roligt såsom bokmässa i Göteborg.


I kulisserna väntar "Min är hämnden". Samtidigt som jag skriver artiklar till den fantastiska tidningen "Släkthistoria".








Och våren är på gång och med den kyrkoturistsäsongen. Först ut med föredrag är Kyrkrundan i Västergötland där ni kan träffa mig och Hanna Åhman tisdagen den 14 april.

Åsa Hellberg bloggar här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar