onsdag 1 april 2015

Stora skämtdagen!

Första april var min barndoms roligaste dag samtidigt som jag var på helspänn för att inte bli lurad. För det var så det var, jag älskade att luras, men ville inte själv bli skrattad åt.

Min nya internetleverantör är i alla fall inget skämt. Allt fungerar så mycket bättre och jag är helnöjd.

Idag har jag fått en sådan där extra dag som sällan är mig förunnad. En dag som jag helhjärtat ska ägna åt Sissela Konradsdotter. Det är något med slutet som jag inte är helt nöjd med ännu. Aprilvädret leker tafatt i trädgården, alltså kan jag sitta kvar i min fåtölj med gott samvete.


Kanske kommer jag att åka en sväng för att titta på fönster som skulle kunna användas till ett växthus. En dröm som jag länge närt och som en viss person har lovat mig i två års tid. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar