tisdag 22 september 2015

Bokmässa i Göteborg 2015

En av årets absoluta höjdpunkter är Bokmässan i Göteborg. Jag har för länge sedan tappat räkningen på hur många gånger jag varit där, först som lärare och bokälskare, numera som författare.
Den här gången är det "Stenhuggarens dotter" som är rykande färsk och jag ser fram emot att få träffa mina läsare. Signerade exemplar kommer att finnas till försäljning i Historiska Medias monter B07:22.

För de som vill träffa mig personligen har jag följande program under mässdagarna.

  • Fredag Eksjö Bokhandel monter B03:31 11.30 - 12.00 (Stenhuggarens dotter)
  • Fredag Isaberg Förlag monter B01:02 16.30 - 17.00 (Kyrkornas hemligheter)
  • Lördag Isaberg Förlag monter B01:02 11.00 - 11.30 (Kyrkornas hemligheter)
  • Lördag Historiska Media monter B07:22 17.00 - 18.00 (mingel för bokbloggare, info se högerspalten)

Därutöver finns jag från och till i Historiska Medias monter.

Nu ska jag dra till stan och komplettera garderoben. Ha en fin tisdag!



2 kommentarer:

  1. Jag önskar jag kunde kommit dit men tyvärr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte alltid som man kan göra allt man vill ...

      Radera