fredag 11 augusti 2017

På rymmen!

Idag är en annan dag än igår. Inte för att det var något fel på gårdagen, inte alls. Jag skrev långt över planerad dos. Idag skulle jag vilja fortsätta men istället rymmer jag från manus.

Fika med kära vänner, handla, utställning, grillning med de nyförlovade och rockabilly-fest på det.

Så jag startar med helgfrågan hos Mias Bokhörna.

Vad ser ni fram emot att göra i höst?

Jag gillar hösten. Bokmässan i Göteborg är en av höjdpunkterna. En annan är att jag ska redigera Lånat silver och krossat glas tillsammans med min duktiga redaktör Åsa. Och jag ska fundera på tredje delen i Huskvarnasviten.
Hösten innebär också att jag kommer igång på gymmet, hoppas jag och så kan jag kura skymning med goda böcker.

Följ gärna min dag på Instagram! Ha en fin helg allesammans!

30 kommentarer:

  1. hösten är fin tid, rockbillyfest låter kul!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du ska på bokmässan :) Ser framemot en del uppdateringar därifrån!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer att komma massor därifrån :)

      Radera
  3. Bokmässan vore inte fel. längesedan jag var där. låter som om du får en aktiv och trevlig höst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åker på bokmässan varje år. Förr åkte jag som lärare, nu som författare.

      Radera
  4. Låter som en härlig höst med många roliga saker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokmässan är det jag ser fram emot mest.

      Radera
  5. Låter som en bra höst med olika grejer. Bokmässan är rolig att besöka , var där förra året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokmässan väger nästan tyngre än julafton.

      Radera
  6. Bokmässan hade ju varit något att se fram emot, men i år är det helt säkert att jag inte ska dit.

    SvaraRadera
  7. Bokmässan hade varit trevlig men än har jag inte kommit dit. Sen hoppas jag att redigeringen går bra och att din nästa bok snart kommer ut.

    SvaraRadera
  8. Rockabillyfest låter spännande.

    SvaraRadera
  9. Kura skymning med goda böcker låter toppen. :)

    SvaraRadera
  10. Ja träningen vill jag komma igång med också, att det ska vara så svårt.

    SvaraRadera
  11. Vore trevligt om man kom iväg på Bokmässan i år. Bor ju inte så många mil ifrån Göteborg så det borde gå. Men det är hälsan och orken som styr om det blir av.

    SvaraRadera
  12. Låter som du har en riktigt intressant höst att se fram emot. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm ... Det gäller att ta vara på den.

      Radera
  13. Bokmässan ser jag också fram emot. Jag har inte varit där på flera år och inte sedan jag började bokblogga men nu är det dags!
    Jag älskar verkligen att du skriver en hel svit om Huskvarna. Jag ser fram emot att läsa dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske vi ses i vimlet på mässan. Tveka inte att säga hej om du ser mig. Jag har namnskylt.

      Radera
  14. Det behövs ibland med. Ja, den där bokmässan kan inte komma fort nog faktiskt!

    http://nilmasbokhylla.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säg hej om du får syn på mig på mässan :)

      Radera
  15. Bokmässan är ju alltid trevlig på hösten men blir nog ingen mässa för min del i år!

    SvaraRadera